Matkainfo

Peruutukset ja viivästymiset

Ymmärrämme täsmällisyyden olevan erittäin tärkeää matkustajillemme, ja Primera Air pyrkiikin varmistamaan, että kaikki lennot liikennöidään aikataulujen mukaisesti. Valitettavasti viivästykset ja peruutukset ovat lentomatkustuksen luonteen vuoksi väistämättömiä, ja niitä esiintyy aika ajoin. Primera Air noudattaa viivästyksiä ja peruutuksia koskevia EU-säädöksiä. Täältä voitte lukea lisätietoa oikeuksistanne koskien lentokoneeseen nousun kieltämistä, pitkiä viivästyksiä, peruutuksia ja avustustarpeita.

Katso EU-säädökset

Ollakseen oikeutettuja säädöksessä lueteltuihin kohtiin matkustajilla on oltava vahvistettu varaus lennolle sekä maihinnousukortti hallussaan. Vaatimusten esittäjien tulee toimittaa nimensä ja yhteystietonsa, muiden korvausvaateita esittävien matkustajien nimet ja yhteystiedot, maihinnousukortin kopio sekä tarkat tiedot lentohäiriöstä.

Jos otatte meihin yhteyttä jonkun toisen puolesta, edellytämme matkustaneen henkilön allekirjoittamaa vahvistusta, jossa teidät valtuutetaan toimimaan hänen nimissään.

Hakeaksenne korvausta, ottakaa sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluumme – claims@primeraair.com.